21 Temmuz 2015 Salı

Torino Gezisi


İtalya'nın Kuzeyinde yer alan etrafını dağların çevrelediği şehirdir Torino. Vizeyi her zaman uzun süreli verdiği için İtalya'dan alırım. Son vize aldığımda Roma ve Milano biletleri tükenmişti. Sadece Torino'ya bilet vardı. İsteksiz bir şekilde bileti aldım. Vardığımızda Torino'yu çok beğendim. Geniş meydanları, muhteşem müzeleri, buram buram tarih kokan sokakları... 


                                                                 Torino Sokakları



Roma'ya gidenler bilir. Etraf turist kaynar. Sokaklarda adım atmak imkansızdır. Torino ise tam tersi! Turiste rastlamak çok zor. Ben İtalya'ya gideceklere tavsiye ediyorum. Mutlaka görülecek şehirler arasında olmalı Torino. Bebeğinizle kalabalıktan uzak sokakların tadını doyasıya çıkarın.

En sevdiğim kokteyl Aperol Spritz, şiddetle tavsiye edilir



Mumya Severler Torino'da ki Mısır Müzesini gezmeyi unutmayın. Şehrin tam merkezinde yer alıyor. 





Ayrıca şehir çok ucuz. Her cebe uygun alışveriş imkanı var. Chanel, LV, Hermes mağazaları bir tarafta, çeşitli İtalyan butikleri bir tarafta. Ben kızıma 99 Euro'ya bir bebek arabası aldım. Hala onu kullanıyoruz. Çocuklar içinde çok güzel mağazaların olduğunu eklemeliyim.

Torino

Torino

Torino

Sokaklar bebekli gezginler için çok rahat

Antik Roma Müzesi

Antik Roma Müzesi

Antik Roma Müzesi

Torino



Göz kamaştırıcı Torino Kraliyet Sarayını mutlaka gezin. Ancak unutmamanız gereken sarayın muhteşem ve uzun merdivenleri, bebek arabanızı ona göre yanınıza alın yada almayın.

 Kraliyet Sarayı

  Kraliyet Sarayı



Kraliyet Sarayı

 Kraliyet Sarayı

 Kraliyet Sarayı

 Kraliyet Sarayı


 Kraliyet Sarayı



 Kraliyet Sarayı












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder